Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Annica Sterneling - 27 oktober 2008 06:09

... jag är ledig och hundarna och jag har kört husse till jobbet. Har läst tidningen och ska snart krypa ner under täcket en stund till. Mmmm så skönt...

Helgen har varit lite... "omtumlande" kanske man kan kalla den. Men den slutade precis som man kan önska sej. I fredags kväll var vi bjudna till Micke och Carina på fiskplanka och den var så  UNDERBAR, ett riktigt konstverk att bara titta på. Vi fick smaka en ny fisk som heter smörfisk och den bara smalt i munnen plus att det var färsk tonfisk på den oxå.

I går fick jag ett sms om en förfrågan om ett "jobb", det blev jag smickrad över. Ska fundera lite, jag är känd för att ta lite snabba beslut och då är ju risken att det blir lite snurrigt när andra människor är inblandad.

En annan sak jag är känd för är att jag analyserar mycket ( ganska typiskt kvinnligt, va ? ). Men jag verkligen börjat jobba med det, försöker härta ner mej och inte låta funderingarna flyga iväg. Försöker att inte ta saker och ting så personligt. Inte lyssna för mycket på andra utan skaffa mej en egenn uppfattning. Men det är inte så lätt, jag är en känslomänniska och det är en del av min personlighet. Men ibland blir jag så förbannat sårad... därför har jag börjat jobba med det här.

Kollade på "Dansbands tjohooet" i lördags... min Magnus, min Magnus... hmm. Ja nu skulle jag prata om ett av banden som var med...

Dom såg ju lite roliga ut, men jäkla så duktiga dom var. Jag tycker fortfarande Scotts är bäst... det tycker nog Magnus oxå... plus att sångaren är läcker. Ja, ja, jag vet det är 40 årskrisen...  

Ha en bra vecka och framför allt en bra måndag. Hej svejs !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards