Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Annica Sterneling - 30 oktober 2008 20:06

....fast mej gör det inget, det enda negativa är att vi ska till Norrköping imorronkväll och äta på grekisk retaurang tillsammans med Björn, Pelle och Perra. Jag har lovat att köra... och vi har INTE satt på vinterdäcken.

Men vädret kan ju ha ändrat sej tills imorron.

Låt mej få presentera LARSGUNNAR...

... när han äter ett av sina mål med pappa Lennart. Lennart är min arberskamrat på Gårdshuset och han har fått kattungar eller rättare sagt hans kisse och hon har bara lämnat dom, så nu matar Lennart dom ca var 4:e timma. När dom får mat står benen rakt ut och den lilla svansen viftar som en liten elvisp. I syskonkullen finns oxå, Ankan (hon är döpt efter mej) och Marie Maräng. Stina föddes oxå men hon överlevde tyvärr inte. Kissungarna är idag ca 20 dagar gamla...HELT BEDÅRANDE. Nästa torsdag ska jag få vara kattvakt och jag bara l ä n g t a r, det är så lngt dit. Kanske, kanske, kanske, kanske, kanske,kanske... kan LarsGunnar bli min, men bara kanske.

Idag har jag varit hos tanddoktorn och det var så otäckt Sudden Scream  men nu är jag färdig för ett år framåt.

Nu ska jag jobba med F. Ha en bra kväll...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards