Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Annica Sterneling - 6 oktober 2008 19:50

  Den har alltså varit jättebra. Började med att ta en långpromenad med hundarna i det fina höstvädret med sol och skimmrande höstfärger. Helt underbart...   Vi promenerade upp till Leffan till hans jobb och där i solen satt vi och käkade en macka innan vi tog bilen och for till IKANO för att fixa sköna byxor till svärfar. Jag hittade, hoppas bara han kan och vill ha dom nu.

D Å ringde Micke !!!! Mc turen blev äntligen av idag, visst det var kalltToo Coldatt hoja idag och Micke tyckte nog att jag var l i t e gnällig, men det var ju ett tag sen vi åkte. Men FY FASEN vad det är underbart att hoja !!!!

Jag älskar det  Heart Glasses... tur att har min kompis...

Ikväll har jag varit på p-möte på Edhaga, det var ett bra möte. Nu ska vi kolla på folk som gör bort sej på Cinderellabåten på tv... tur man inte åkt med där när tv varit med. Det hade jag inte velat se...







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards