Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Annica Sterneling - 10 mars 2009 20:07

.... idag hamnade vi I Ullared för att  . Egentligen behövde vi inte kläder men fyndade lite i alla fall. Lite annat bra ha saker oxå. Det har varit en kanon skön dag. Slapp att köra både dit och hem, bara kopplade av. Sov ibland och sen började jag på Stig Larssons andra del i triologin Millenium, "Flickan som lekte med elden". En underbar bok från början, svår att släppa... men nu vet jag att jag har en HEL bok kvar efter denna.

Shoppade runt, kollade, kände, luktade och bara mådde gött. Åt god mat, god fika och bara hade en skön dag tillsammans... precis vad vi behövde.

Igår kväll var oxå en bra afton. Micke, Carina, Guje, Nina och hennes kissar var på besök. Leffan hade gjort sina goda räkmackor... dom var en succe ska jag lova. Många glada skratt, precis som en kväll ska vara med glada vänner. Det tråkiga är att tiden går alldeles för snabbt.

Nu ska vi dricka en kopp the och glp på tv:n.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards