Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Annica Sterneling - 26 mars 2009 19:16

Sitter här på jobbet med Lennart som spelar gitarr och sjunger för mej eller oss ska jag väl säga för Jensa lyssnar säkert oxå.

Jag har burit omkring på två lammungar idag. Jag är helt lyrisk... den ena, den lilla flickan var lite medtagen, hon la kinden mot min kind. Hon och en liten pojlammunge flyttade hem till Gunnar idag och jag fick hjälpa till och bära dom till bilen. Jag vill oxå bli fårmamma... men som min chef så snällt påminde mej om, jag bor ju i lägenhet !!

Ringde i kväll till Gunnar och kollade hur dom mådde och hur bilfärden hem hade gått. Dom hade bääat en liten stund men sen tystnat, när dom kom fram hade dom ätit och såg nu ut som om dom mådde bra.

Gud, vad jag längtar efter våren... det har ju varit kanonväder idag oxå, hundrana och jag var ute på en skön promenad på förmidagen. Lilla Nasse hängde i förnstrena idag på förmiddagen. Han var ute igår eftermiddag och luftade vingarna. Det syns att han gillar det, han är så nyfiken, skuttar runt i gräset och snön. Men så ful han blev, han satt under ett träd och fick se fåglarna, munnen började hacka som på en symaskin och hela kissen skakade. Såg ut som han fick ett anfall.

Jag har ju inget internet hemma så jag passar på att skriva på jobbet men det är lite tråkigt för jag har inga bilder men det får väl gå ändå.

Nu sak jag snart tuffa hemåt... hörs imorron.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards