Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Annica Sterneling - 11 mars 2009 17:20

... har fått ett jättegulligt mail från en person... i hela den här tråkiga härvan som hände, med föreningen jag pratade om. I och för sej har jag fått flera oväntade mail som jag blev väldigt glatt överraskad av och tacksam. Det finns massa folk som verkligen bryr sej. Men idag blev jag extra glad... Big Hug  

Vi har har haft en skön dag idag, på förmiddagen gick vi i skogen men råttan Zen drog... Novar borta JÄTTELÄNGE, tyckte i allfall matte. Kan väl säga att Zenta gick som en ängel hem i koppel.  

När vi kom hem hade Zenta fått ett litet rött kuvert i brevlådan. på det stog det "Zen- tillhanda". Det var från hans goldenpolare Lisa med matte som hade hittat hans halsbandsbricka som varit borta i flera veckor. Gulligt !

I eftermiddag har vi kollat på film, sovit en stund, gamla människor orkar inte ut och åka som vi gjorde igår. Man blir totalt slut dagen efter...

Nu ska jag laga lite mat, det blir så avancerat som korv och pommes... men gött är det. God eftermiddag St. Patty's Clover Head !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards