Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Annica Sterneling - 15 mars 2009 13:56

... och det känns... men alla dagar kan inte vara som igår. Jag hade en UNDERBAR lördag !!

Vi började dagen med en skön skogspromenad Crow, HELA familjen. T o m Nasse var med och för första gången skuttade han omkring, man såg hur kul hantyckte att det var. Vi la godisspår åt hundarna. LillSvennis är skitduktig på att använda sin lilla pollynäsa. Vi busade, tränade lite, gjorde aktiveringslekar. Zenta han såg ut som han skrattade hela tiden. Jag var alldeles varm i hjärtat.  

När vi kom hem åt vi en god frukost med rostade mackor, marmelad och ost, kokta ägg och kaffe och juice. Vi sa och prata och planerade dagen. Leffan tog en tur till Kimstad, hade med sej Semla. Jag hundarna hamnade under en filt och läste. Håller på med triolgin "Män som hatar kvinnor"... underbarReading 2. Somnade visste en stund oxå. Snacka om att bara koppla av.

När Leffan kom hem började vi och göra iordning oss inför kvällen. Tog en aptitretare och sen bussen ner till stan.

Vi åtBuffet, drack gott, träffade trevliga människor och bara hade det så mysigt. Ville inte att kvällen skulle sluta. Men vi var SÅÅÅ mätta så fortsätta på stan var inte att tänka på och egentligen skulle vi inte behövt ta taxi hem, vi hade kunnat rulla hem men det blev en taxi. Ut med hundarna och sen ín och av med åtsittande kläder och på med myskläder och tjoff ner i soffan.  Kollade på slutet av melodifestivalen... inte ens värd att kommentera... sen kollade vi på filmen "Rallybrudar". Kanske inte den bästa film jag sett men helt klart sevärd.

Nu ska jag steka lite korv sen är det dags att återigen bege sej till Gårdshuset by night...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards