Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Annica Sterneling - 22 mars 2009 10:25

...vi är i Kimstad och har bara med Svennis. kjell är hemma och har hand om mina barn och dom har det säkert jättebra. Tvivlar jag inte en sekund på... men det är jobbigt att vara utan dom.

Vi hade partay här igår, Madde och Ove var oxå med. Vi hade det jätte trevligt, grillade, drack gott och badade tunna. Det är lika underbart som vanligt att bada tunna. Man blir alldeles mjuk och varm i kroppen. Skulle   önska att jag satt där nu för jag fryserFrozenjust nu. 
Det enda, och det gör lite ont i hjärtat om jag ska vara ärlig var att min "brossa" var så förbannat kaxig igår mot mej. Men jag får väl leva efter mitt vanliga motto: jag har klarat mej utan honom innan och det kommer jag göra i fortsättningen oxå. Han var inte den där vanliga Micke som jag tycker SÅ mycket om. Men det är ingen ide att diskutera det med honom, han kommer bara säga att jag är överkänslig, förstorar... bla, bla, bla. Nu skiter vi i det...


Här är en bild från i torsags när jag var med Fritt Följ gänget och spårade. Mina små älsklingar...


Det kommer bilder från gårkvällen senare. Madde hade med sej kameran och hon skulle skicka dom till mej sen. Men alla dak nog inte publiceras...Laughing 2

 Nu ska vi käka frulle... som vanligt blir det hotell Vandö frukost.

Ha en bra söndag...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards