Alla inlägg den 1 september 2009

Av Annica Sterneling - 1 september 2009 21:19

... "Annica, jag har blivit kär " !!!

Mitt hjärta stannade och jag tänkte: Gud, jag orkar inte med mer motgångar just nu. Man hinner tänka mycket på korta sekunder.

"Ok", sa jag och tänkte... ge mej chocken nu...

"Jag är kär i Nasse", säger han då. Så jäkla gulligt, va ?

Nasse hade charmat när husse satt på toan på morgonen och husse blev kär.... jag blir så lycklig. Leffan som egentligen inte gillar kissar, eller rättare sagt han har väl inte haft någon speciell kontakt med kissar innan.


VILKEN TREVLIG HELG vi har haft. Helt underbart !

Tyvärr la mitt batteri av så det blev inte så mycket bilder som jag hade velat men några blev det till minnesalbummet och att visa på bloggen.

Nasse och mamma på fredagskvällen, hemkommen från första kvällen på Eksjö Stadsfest. Så himla skoj att träffa en massa känningar som man inte träffat på åratal.

Tittut !

Inför andra kvällen, här laddar vi upp...

Zenta och Nasse kopplar av i Pejjes säng.

Svennis håller koll på matte så hon inte bara försvinner...

Bröderna bus.... ja, idag är dom väl inte så busiga men oj, vad jag njöt att få umgås om så bara för en stund med dom båda.
ÄLSKAR MIN BRÖDER !

Syskonkram !

Och här är han.... MAGNUS LINDBERG som jag egentligen åkte för att lyssna på. Han är helt U N D E R B A R, har en helt fantastisk röst och fina texter.

Han var värd varenda krona...

Så en bild på honom som jag verkligen älskar <3, mitt allt i livet. Här är han lite påverkad av alkoholik. Så gulligt, va...


Jag har lite andra bilder att visa oxå men det tar jag en annan dag. Är så trött ikväll, känns som jag håller på att bli sjuk. Har faktiskt lite feber men har vilat och tagit Panodil så vi får hoppas det ger sej.


Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards