Alla inlägg den 22 september 2009

Av Annica Sterneling - 22 september 2009 19:01

... och det har varit helt U N D E R B A R T...

  

Här är dom alla sex. Men det är allt lite synd om mamma Stína. Gud, va dom snuttar och sliter och trampar. Hon måste vara alldeles om... men hon är en underbar mamma. Tar hand om dom små så fint. Man kan bara vara där i timtal och bara sitta där och titta. Det är det enda man får göra än så länge, dom är alldels för små för att en massa olika människor får ta på dom än.

Men Micke och Carina behövde åka iväg och göra ärenden så då fick jag äran att sitta barnvakt och det är jag smickrad över.

  

Det här är Uno... han är helt gudomlig och han sa till mej idag att han ville följa med mej hem. Så liten, va och redan kan prata !! Jag sa till honom att jag måste vara förnuftig och tänka på det jag redan har men att jag L O V A D E honom att jag ska tjata ihjäl mej på Leffan...


Fan, jag är så hungrig, men har inget speciellt hemma, eller jo det har jag nog men jag orkar inte laga något. Jag vet inte vad jag vill ha heller... snacka om att vara snurrig.

Imorron ska vi på hjärt och lungräddning genom jobbet. Det ska bli spännande... tror, jag i alla fall. jag är lite off idag, hittar inte riktigt inspiration.

Ska kolla på Färjan 3, vi spelade i det igår. Herrå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards