Alla inlägg den 3 september 2009

Av Annica Sterneling - 3 september 2009 23:58

... men tyvärr har jag hunnit bli sjuk mellan. ALLA säger: jaha, du har fått svininfluensan !!!

Jobbarkompisen Patrick är så rädd för denna svininfluensa att han knappt vågade prata med mej på msn.

Nä, det är nog bara en vanlig influensa med halsont, ledont och en smula feber. Och som jag brukar säga när det blir svininfluensahysteri... det finns dom som dött i lunginflammation oxå.


Ska sätta in lite fler bilder från helgen...

Det här är Catarina, Lasses sambo, min svägerska. En superhärlig tjej från Dalarna (tror jag att hon är ifrån). Hon har en underbar dialekt och supergo personlighet.

Gänget på Vaxblekargården...

Tidigare på kvällen kom ju Kjell med barnen och med sej hade han sin syster, min fd svägerska och goa vännina och hennes man Kjell Lársson.

 

Här är Anki och med vem i knäet ?? Ja, som vanligt.... Svennis...

Här har vi herr Larsson... han och jag växte upp på samma gård men han är några år äldre än mej så jag var ju en snorunge för honom. Men sen har vi ju umgåtts.

Lilla gudbarnet Evelina... lika söt som alltid.


Sen träffade vi på en annan krabat på väg till stadsfesten men han var inte så sällskaplig...

... mr Spiderman, men han var gärna med på bild.


Det var alles för ikväll, klockan är massor och vi har planer på att gå till Netto klockan åtta imorron bitti. Dom öppnar nämnligen ett nytt Netto typ runt hörnet från oss. Men, men får se hur jag mår i morron bitti. NU är huvudet astungt.... go natt !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards