Alla inlägg den 5 september 2009

Av Annica Sterneling - 5 september 2009 14:47

I eftermiddag kommer Rickard och Jessica. Vi träffade ju dom på semestern på Ålandskryssningen. Bestämmde att vi skulle ses igen. Förra gången blev det förhinder men idag ska det bli av. Men det är pirrigt att träffa nya människor och defenitivt när dom kommer hit, hem till oss. Det blir väldigt nära. Men jag är övertygad om att det blir trevligt. Dom stannar tills imorron så jag återkommer med lite bildbevis senare...


 Idag har vi celebert besök...

.... nämnligen Ackebus. Matte och Primo är på spårkurs och Acke valde att vara hos oss istället... nja, det var inte HELA sanningen. Acke är inte med på spåret och Tessan tyckte synd om honom att sitta i bilen så jag erbjöd att han kunde vara hos oss. Han var väl inte överlycklig från början men jag tror inte att han lidit någon nöd här i alla fall. Här är han med och bakar blåbärspaj.

Här ligger alla fyra grabbarna och kopplar av. Mysigt...


Husse var framme med kameran i morse, tyvärr blev det lite suddigt men jag tar med det i alla fall...

Zenta har inte fått av sej nattkalsongerna än...

Kolla kudden jag köpte igår på en affär som hade totla utförsäljníng. En apkudde, som Svennis tog till sej direkt. Han tog det utanför ytterdörren och släpade in den baklänges till sin säng i hallen. Det såg så himla roligt ut, kudden är ju dubbels så stor som honom. Han kämpade ordentligt ska jag lova.


Här ligger jag och är sjuk....

Svennis blir alltid "sjuk" när jag är sjuk. Han blir som vilken karl som helst...

Men det är SÅ skönt att ha dom omkring sej. Älskar det !


Nä nu ska jag fixa det sista innan vi ska åka till IKEA och möta upp Jessi och Rickard.


Herrå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards