Alla inlägg den 13 september 2009

Av Annica Sterneling - 13 september 2009 15:35

Jag känner mej fortfarande hängig och orkeslös... när ska detta sluta. Får väl kontakta vårdcentralen i morron igen, men vad gör dom ?

Säger att den influensa kan man inte medicinera, det måste gå över av sej själv. Bara vänta och... tjura, för det gör jag just nu.

Men jag måset berätta en rolig grej...  var och besiktigade volvo igår och den gick genom med blanka papper. Det är ju helt underbart. Trodde inte att det var sant... men mycke har jag att tacka brossan Pejje för. Han har hjälpt med flera gånger innan denna besiktning. Min första besiktning i mitt liv... kunde ju inte blivit bättre.


Eftersom jag går mycket i jobbet och även  hemma med hundarna och vi går ju ofta i skogen och det är ofta blött, så var jag och inhandlade mej ett par riktiga kängor.

  

Ecco, goretex, eller hur det nu stavas. Visst dom kostade 1600 :- men det är en riktig bra sko. Fast i ärlighetens namn tvekade jag ett bra tag innan jag betsämde mej men så tänkte jag på allt annat som man slänger pengar på. Detta är ju faktiskt en vettig grej. Eller hur ?


Kollar en film på femman med Madonna, den är gammal men ok att hänga vid. Svennis ligger på ena benet och Zenta precis brevid. Jag fick precis in en rykande het kopp perkulator kaffe, det kan knappt bli bättre...


Ja, det var väl allt för nu... Herrå !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards