Alla inlägg den 16 september 2009

Av Annica Sterneling - 16 september 2009 12:53

... det är tur att jag har mina "barn". Alltid älskad och accepterad är jag av dom. Jag vet att jag inte är perfekt själv men jag vet också att jag är ödmjuk, kan glädjas åt andra och vara tacksam för saker som jag får uppleva genom andra. Det är väl därför man blir så ledsen ofta. Jag skrev just till en jobbarkompis igår på facebook som oxå var trött på andra människor... man kan inte förändra andra, man kan bara förändra sej själv... Jag tycker den texten är så bra och sann framför allt men det är inte alltid lätt att leva som man lär.

Nog om detta...

 

Var på en skön promenad idag (fast en ungjävel retade upp mej men det tar jag en annan dag, orkar inte hetsa upp mej över det idag, har fått prata av mej med Tessan, TACK GUMMAN FÖR ATT DU LYSSNADE IDAG... Börjar jag prata om det igen blir jag bara ännu mer förbannad IGEN !! Men jag har skrivit till corren under ordet fritt om att... får se om det kommer med.)

Tillbaka till promenaden, hade sett det här elljusspåret när jag for förbi härom dan, så med kaffetermos och blodpudding till vovvarna som belöning for vi dit. Solen sken, slingar var perfekt och lite andra djur hittade vi på vägen. Plus en stor gammal trädgård, utan något hus med massa träd med äpplen så där var vi och pallade lite. Hittade ett jättegott "glasäpple" som jag njöt av, farmor hade såna äpple så det var lite nostalgi att äta.

  

Hittade dom här snyggingarna på vägen... som vanligt blev dom kära i Zenta, dom stampade med frambenet och gjorde sej jättesnygga. Zenta tyckte att dom va lite konstiga...

  

Svennis var inte så intressant men han tyckte att dom var roliga.   

Visst är dom snygga ?

 

Stina, Arne och Jossan var här förra veckan på en snabbvisit... Jossan tog några bilder som Stina la ut på facebook, jag snodde några. Man får verkligen hoppas att det var ok...

     Smilfiken Svennis gottar sej hos Stina.

Sen var det ett kort från att Svennis var hemma hos dom på kalas. Jossan fyllde år och Svennis, bara Svennis !! blev bjuden på kalas...

  

Nä... jag blir så glad när folk tycker om mina djur så det va helt ok att dom vill låna dom. För ärligt talat, hur ofta blir en hund bjuden på ett människo kalas ??

 

Nä nu ska jag pyssla lite... börjar jobba 16.00 och kör till imorron 13.00 Men det är ok, jag gillar ju jourena.  Herrå världen.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards