Alla inlägg den 5 september 2010

Av Annica Sterneling - 5 september 2010 19:48

När jag skrivit färdigt förra bloggen kom ett sms från Lasse...

  

Ja e ute nu

En liten flicka på 3570 g och 50 cm lång...

JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE FASTER !!!!

Så kom hon på mammas födelsedag oxå...


  Imorron ska jag till Eksjö... efter jobbet...


Av Annica Sterneling - 5 september 2010 19:07

Jag väntar och väntar, Lasse och Katta har varit på förlossningen i helgen för mamma Katta hade ont, men ingen Skrutt kom. Nu är dom hemma igen och väntar och väntar och väntar...

Men allt har sin tid.

  

Har varit ledig i helgen och det har varit så skönt. I går tog vi med kaffe och gav oss iväg på en lång skön promenad ute på Tinnerö. Plockade vildäpplen och matade "våra" grisar under promenaden.

 I går kväll drack jag några glas vin, Leffan tog ett par öl. Det känns idag, inte för att vi drack några mängder men det blir inte så ofta så det behövs inte så mycket... men vi hade trevligt, min Leffan och jag.

Idag har vi haft en skön hemma dag, smågrabbarna har varit på baksidan och jag har klippt klorna på Morris, Dampe och Nasse. Nasse beter sej som han tror att jag ska ta livet av honom men han ligger i alla fall snällt stilla medans jag klipper.  

 

Ny vecka imorron då... ny vecka = nya möjligheter heter det ju...

Ha de gött... Herrå !  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards