Alla inlägg den 25 september 2010

Av Annica Sterneling - 25 september 2010 21:41

... men det måste ju gå det oxå... man ska väl vara glad att man har ett jobb...


Längtar efter Skrutt, fick en bild idag från mamma Katta på Skrutt i en ny mössa...

  

Så söt lilla pluttan !

Vi skickade ett par tofflor i veckan till Katta... jag skrev något i stil med att "  enligt föräldrarpariets nya stadgar är det nu bestämmt att ammande mammor MÅSTE ha tofflor på inomhus för att mjölken inte ska bli kall och isig..."

  

Visst är dom söta OCH SÅ SKÖNA ! Jag har ju likadana själv och jag älskar dom...


Vi har ätit räkor ikväll och det var så gott, så nu är man mätt, go och trött. Funderar på att knyta mej, börjar jobba 7.00 imorron bitti till 16.00 phu...

Men då kommer Micke och Carina in  på en fika... nice... Dom ska samtidigt köpa en tevagn av en jobbarkompis till mej och jag ska köpa ett par lampetter som jag ska styla om en smula... Återkommer med bildbevis senare...

Här en liten bild från det att "småbarnen" var ute i köket och rastade sej...

  

Skönt att dom är såna kompisar.


Sleep tight... Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards