Alla inlägg den 19 september 2010

Av Annica Sterneling - 19 september 2010 21:17

... kan ju inte annat säga än att det ska bli skönt att slippa höra alla valdabatter. Är inte speciellt intresserad av politik men ja har i alla fall tagit mitt vuxna ansvar och röstat. Annars har jag ju inte rätt att klaga om det blir fel parti som vinner  valet... men SÅ illa kan det väl inte bli ?

 

I onsdags var vi hos Lasse, Katta och lilla Skrutt, hade en underbar dag ! Här kommer massa bildbevis...

Började dagen med att hälsa på Pejje på hans nuvarande arbetsplats...

    

Han är bas över att det här nya bostadområde ska bli som på ritningarna. Det kommer att bli ett kanonområde alldeles intill Eksjöån mitt i stan men ändå vid mycket grönområde.

Där ska jag nog bo när Leffan och jag flyttar hem igen...

 

Sen for vi ÄNTLIGEN till Srutt. Ja, ja till Lasse och Katta oxå

Det finns ingen så fin som lilla Leona...

    

Titta på den perfekta lilla munnen och näsan. Så söt !

Men det är ju inte så konstigt med en så fin mamma...

  

Eller hur ?

Pappas lilla flicka...

      

Lite fler bilder på Skrutt, jag bryr mej inte om att hon nu fått så vackra namn, hon kommer alltid vara min lilla Skrutt...

    

Hennes små fina händer...

  

Pappa byter blöja, det fick han högsta betyg på... har filmat hela händelsen men tyvärr har jag inte klurat ut hur jag överför film till datorn än men det ska jag väl kunna fatta... då kommer det på film oxå...

  

Sen var man så nöjd igen med ren blöja och lite mat i magen...

  

Sen fick jag lite egentid med änglabarnet, passade på att föreviga det...

    

Zenta låg oxå med i soffan... min lilla plutt...

  

Katta och Lasse har en liten kisse oxå, hon är jättefin men lite rädd för mina hundar men hon låg kvar inne idag i alla fall.

  

Så blev vi bjudna på jättegod middag, Kreols söndagsgryta med fläskfile, syltlök, picklesgurka, minimajs, ölkorv och ris till det... Mmmmmmm, så jävla gott ! Ursäkta att jag svär men det var det godaste jag ätit på länge. Min Lasse är kock och det märktes verkligen på både matlagningen och upplägget.

Tack ! för en supergo middag.

Pejje och Max kom efter jobbet och även han åt middag med oss. Trevligt som attan hade vi...

  

Kocken "himself"...

  

Det här är oxå en väldigt fn bild tycker jag...

  

Så här håller pappa lilla Skrutt när "jag har ont i min lilla mage". Det ser skönt ut...

 

Dan efter vi hade varit där kom Leonas mormor med hennes Tony. Så här ser dom ut...

  

Mormor heter Anna-Lena. Hoppas vi får träffas en dag, skulle va kul...

Mormor hade köpt en overall och skorna...

  

Visst är det gulligt ??? Små öron på mössan...

 

Jag har gjort en t-shirt till pappi Sigge idag. Hoppas han blir glad... Jag är lite galen men det vet väl alla idag som känner mej...

  

Ska skicka den på posten imorron så får vi väl se vad han säger.

 

Imorron ska vi ha heldags planeringsdag med jobbet på Konsert och Kongress, ska bli spännade... det kan bli precis hur som helst... nu ska jag sluta för denna gång.

 

Läs detta med positiva ögon/öron:

Man kan alltid drömma om det man aldrig fick...

 

Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards