Alla inlägg den 26 september 2010

Av Annica Sterneling - 26 september 2010 18:19

Satt och kollade runt på min hemsida igår och hamnade på min Gästbok och där... har något pucko som kallade sej "KARIN" kommenterat. Om jag hade glömt bort att jag hade ett gudbarn... att jag var en svikers...

Folk får jättegärna ha åsikter om mej men stå för fan för åsikterna och skriva under med sitt egna namn är väl en självklarhet ! Jag kan svara för mej men det är ju inte så jäkla lätt när man inte vet vem man pratar med... Jag tycker att det är så barnsligt. Kan man inte stå för det man vill säga kan man ju lika gärna hålla käften !

Jag blir inte ens irriterad den här gången bara så IN I HELVETE trött på människor. Tänk om alla kunde sköta sina egna liv och ge fan i mitt...

Jag svarade på "Karins" inlägg och bad personen träda fram och just stå för det den påstår...

"Karin" har svarat med ett privat meddelande, ett helt obegripligt svar som inte ens är värt att lägga energi på... Har tagit bort inläggen och blockat IP-adresserna för inläggen är skrivna från två olika IP-adresser.

  

Dagen på jobbet har varit bra... på eftermiddagen skulle vi upp till huset från jobbstugan... som vanligt har jag olika projekt i skallen medans jag ska göra något annat... hastade fram i mina foppatofflor i  det blöta gräset med en kaffekopp i ena handen och en rulle silver tejp i den andra... så TJOOOOFFF... halkar jag i lergräset, landar på axlarna och huvudet !!!

Aj, som fan va det gjorde och GÖR ont... hela min baksida var helt lerbrunt, från hälarna till håret. Låg där en stund i chock och undrar hur jag ska ta mej upp...

Det var bara att stoppa alla kläder i en påse, som tur var hade jag lite ombyte på jobbet... ringa Leif som fick komma och hämta mej för att sen stappla mej hemåt.

Är alldeles mörbultad i kroppen, har ju sedan ett tidigare tidigare fall ont i nacken... hur ska det bli nu ?

Ja, bara vänta och se hur det känns imorron.


Micke och Carina har varit inne i kväll på en liten fika. Trevligt...

Vi har alla våra "ryggsäckar" och just nu har dom en jättetung "rygga" att bära på. Önskar jag kunde hjälpa dom men tyvärr finns det nog inget jag kan hjälpa dom med i det här fallet.

Men jag finns ju här och kan lyssna i alla fall...


Nu ska jag hänga framför tv:n... all lust för att styra igång med något finns inte här... Herrå !  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards