Alla inlägg den 13 september 2010

Av Annica Sterneling - 13 september 2010 18:07

Fick precis veta att kompisarna varit i stan MEN INTE OCH KOMMIT OCH SAGT HEJ ENS EN GÅNG !!!! Man upphör aldrig att bli förvånad... vi träffas så sällan nu för tiden så det hade varit kul att se dom ialla fall men jag har väl något gammalt kort jag kan sätta mej och titta på...


LillSkrutt Leona är idag 1 vecka och en dag gammal. Faster Ankan får nästan daglig rapport hur läget är. Eller får och får... dom blir inte av med mej för jag hänger mej fast som en sugpropp och VILL veta, kräver att få veta...

Här en bild på första riktiga baljbadet...

  

Snuttegumman... hon är så fin !

Pappa och storebrossan firar Leonas hemkomst med en cigarr och en wiskey... och inte vilken wiskey som helst heller.

  

Här en annan bild...

  

När vi var hemma förra måndagen så försökte vi väcka henne så vi fick se dom små ögonen men det ville inte hon, men här syns dom en aning i alla fall.

  

Jag kan inte titta mej mätt på henne.

Här har hon ännu inte lämnat sjukhuset... kolla så stora kläderna fortfarande är och så... vips, passar dom inte längre.

  

Lilla gumman...

I söndags ringde jag, ja det var ju igår då, till dom för att kolla läget. Då hade Pejje kommit på besök och pappa var på väg...

  

 så himla trevligt ! och här satt jag och ville bara oxå åka, men det gick ju inte. Jobba stog på schemat !

Så jag la mej och tjöt...

Visst är bilden fin på pappa och Leona ? Snacka om stolt farfar. Prinsessfilten hade hon fått av farbror Pejje. Gullig som attan.

När jag låg där och tyckte synd om mej själv ringde det på dörren och där stog ju min alldeles "egna dotter", Jossan och Ante. Jag blev glad igen !

Vi åt lite våfflor, satt och prata och hade trevligt när det ringde på dörren och där stog Emelie med en liten vovve som är hennes mosters men som dom är hundvakt åt. 11 veckor är detta lilla charmtroll och heter Victoria...

  

Hon hade helt underbart vackra färger...

I lördags var vi med Jossan på Magnusons trafikskola. Jag ska bli handledare och övningsköra med Jossan. Spännande... Ska bara skicka efter handledarpapper och när dom kommer ska vi ut och köra... men inte i mammas patetiska bil, vi tar min och Leffans som åtminstånde har ett baksäte...  


Nu ska jag avsluta för denna gång men vi ses... Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards