Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Annica Sterneling - 1 juli 2007 10:08

Jag är så förbannat besviken på en vän, eller rättare sagt före detta vän, för som han har betett sig vill jag inte vara hans vän längre. Länge har andra sagt att dom inte fattar varför jag stannar kvar i kompisförhållandet...har ju lovat mig själv att inte ångra något men nu gör jag verkligen det. Fan (ursäkta) vad jag är piss...arg, ledsen, förbannad, besviknen igen och den här gången inte bara för min egen del utan för Marias som han oxå gjort så himla illa. Ja, han kanske får tillbaka en dag det han gör andra.

Tur att jag har andra vönner som stöttar, säger som jag sa till Micke & Carina, sen jag började umgås med dom har jag dragit mig undan han och hans ständiga bekymmer som jag allltid blivit indragen i. Det är så JÄKLA skönt.

Har sån träningsvärk i mina armar och bröstmuskler. Micke kom och hämta en träningsbänk här i torsdags och på fredagskvällen i deras trädgård körde jag lite. Har så ONT!!! Bara momentet att hålla en kaffekopp känns.

 Idag ska jag nog köra ner pälsen på min doggisar, Carina hjälpte mig så mitt skär har blivit slipat och Leffan badade hundar igår så nu är det bara att tuta och köra.

Det ligger en stor hög otäckt ren tvätt på en stol oxå som min snälla man tvättade igår som säkert inte knallar in av sig självt. Men, men bara man kommer igång att stryka så går det med.

Tjoho på er och tänk på att behandla andra som du vill bli behandlad själv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards