Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Annica Sterneling - 3 juli 2007 11:44

...eller jag kanske ska säga vi för vi har fått den av Tessan & Assar som tack för att dom fått låna duschen medans deras har blivit renoverad. Så om det är någon annan som behöver låna dusch är ni välkomna, jag älskar att få blommor. Tack Tessan!

Min lilla Zenta var inne med sin mun på Jägarvallen igår. Dom drog ut hans skadade tand och fixade lite tandsten, han var lite otöcknad när han kom hem. Han hade bitit sig i tungan när han vaknade så dom hade fått bada honom för han var alldeles nerblodad.

Idag ska jag följa med Maria och kolla på en hund hos en uppfödare som Micke och Carina känner. Det blir spännade. Hoppas det kan klaffa mellan Maria och vovven, hon vill ju så gärna ha hund och Vera som doggenheter vill nög gärna komma till ett kärleksfullt hem.

Nog för den här gången..........nej, jag måste ju...jag har fått jobb på Grengatan 98 i september...sökte ju tillbaka och idag ringde Annika, chefen och sa att jag fick jobbet...visserligen är det bara ett vik men jag är glad.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards