Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Annica Sterneling - 16 juli 2007 19:14

Kolla vilket snyggt halsband Zenta har fått av Tessan, det passade kanonfint på honom som är vit och han var så stolt när han fick på sig det.

På förmiddagen har jag bara tagit det lugnt, suttit i solen och bar njutit. Sen på eftermiddagen kom Micke och Carina och Tessan in på fika, så jättetrevligt....Micke och Carina hade hämtat upp Leffan på vägen.

När dom hade åkt klippte Leffan gräset, jag lite kanter och snyggade till häcken, plockade med lite blommor. Vet inte vad det är men blommorna är inte fina i år, kan vara så att jag inte har riktigt inspiration i år, är ju inte så mycket hemma...hmmm.

Ja och nu ikväll har vi varit och käkat hamburgare på Max, hundarna var med, vi tog med mat och satte oss på en filt. Dom fick oxå var sin liten osthamburgare att kalasa på, kan vi äta gott ska dom det oxå. Svennis ÄLSKAR mäniskomat, han fick smaka ostsås och pommes, han hade ostsås i hela skägget. Sen drack han cola med is.

Det blir väl inte så mycket mera idag, en dusch, kanske börja läsa en ny Danielle Steel bok jag fick på posten idag. Längta till torsdag och håller tummarna för att det ska vara bra väder så jag får åka MOTORCYKEL..........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards