Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Annica Sterneling - 8 juli 2007 11:55

Tur att det skiftar så att man känner både när det är bra och dåligt.

Började med att ta med F till Kimstad där vi då åkte denna omtalade Mercabuss, vi hade jättetrevligt. Hamnade i Söderköping där vi först var på en typ Ullaredbutik som hette Fix, visst fanns det grejer men Carina och jag hittade en STOR godisaffär alldeles utanför, där fyndade vi...

Mat, promenad och KOKkaffe bjöd eftermiddagen på men som vanligt rusar tiden förbi när man har trevligt.

Väl hemma igen planerade vi en liten grillfest tillsammans med F, vi satt på våran baksida och kopplade av när telefonen ringde och det var Lasse & Pejje som var i Linköping. Fattar ni va skoj !!

Jag blev kanonglad...som vanligt hade jag tagit i överkant när jag planerade mat så det räckte gott och väl till allihop med grillmaten. Åhh vad jag saknar dom känner jag, önskar att vi bodde närmanre varandra.

Tack Kjell att du inte talade om att Lasse skulle komma, för det var den bäsat överraskningen på länge. Det hade absolut inte blivit detsamma om jag vetat innan.

Jag har precis bokat biljetter till filmen Die hard 4.0 tills imorron på bio. Mikael och Carina ska oxå följa med, det ska bli kul för det är längesen vi var på bio så nu ska jag försöka hinna se tvåan och trean innan morgonkväll.

Tjaoooo !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards