Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Annica Sterneling - 7 juli 2007 07:25

...med tanke på vädret. Fast det är ju inget som säger att det blir bättre när vi har semester, men vi brukar ha tur. Nicke och hans familj åker till Gotland på måndag med två barn. Hur kul är det att sitta i en stuga om det regnar hela tiden?

Vädrets makter rår man ju inte på...tyvärr...inte människor heller. Hade en pissdag igår...med tanke på andra människor. Det började med Leffans bror som alltid styr och ställer. Jag blir så jäkla förbannad när jag tänker på det. Sen var det ett annat pucko som förstörde hela min nattsömn. Nu skulle den där stugan mitt i skogen vara helt underbar, utan telefoner.

Jag jobbar med F, vi ska på utflykt idag till Kimstad. Vi ska åka Mercahusbil och käka korvstroganoff, det har F bestämmt. Det ska bli kul, ja eller jag är väl inte så jättehet på att åka husbil men det blir kul att umgås med Micke & Carina.

Igår var jag och mina vovvar ute med Maria och Wera, det gick kanonbra. Zenta och Wera gillde varandra jättemycket, det är lite kul för Zenta väljer verkligen ut dom han gillar. Wera är så himla snäll, duktig och fruktansvärt vacker. Vi träffades på en fika igår kväll ocå då låg Zenta och Wera och noppade varandra på halsen och pussades. Så gulligt. Tur man har sina hundar säger jag bara.

 Hoppas den här dagen blir bättre än igår, ska ringa ett jobbigt samtal idag, tack vara brossan Lasse...jag blir så himla trött.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards