Alla inlägg den 30 juli 2007

Av Annica Sterneling - 30 juli 2007 07:18

Klockan är sjutton minuter över sju...tänk om man bara fick krypa ner i sängen igen..men nej idag ska jag ut och lufta vingarna. Maria och jag ska ta med A till Åland på en kryssning. Det är alltså i tjänst jag ska ut på lite äventyr. Men än så länge verkar vi ha tur med vädret, hoppas det håller i sigt för hur kul är det när det blåser på havet ?!

Jag har inga vovvar hemma, dom är i Kimstad. Snacka om att det är tomt utan dom, man kommer på sig själv flera gånger att man är på väg att ropa på dom. Inget liv utan hund för min del !

Har hamnat i ett vägskäl i livet... man gör ju det ibland. Ska livet vara så här ? Var det så här jag hade tänkt mig ? Vad ska jag göra med resten ? Varför är man aldrig riktigt nöjd med det man har ?

Vissa frågetecken kan man aldrig räta ut (det ska gudarna veta), tror inte att det är meningen heller.

Ha, ha, har väl hamnat i en 40-årskris !!! sitter här så tidigt en måndagmorgon och blir hur djup som helst...jag nåt galet är det väl !

Nu ska jag ta en kalldusch och sen...Åland nu kommer vi.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards