Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Annica Sterneling - 5 juli 2007 11:57

Måste först berätta om Marias Wera...vi åkte dit och det klickade mellan henne och rottisen Wera direkt. Hon är jättefin och jag måste erkänna att till och med jag som har största respekten för rottisar, jag är alltså rädd för dom, smälte för henne. Nu säger många, ja men Annica älskar ju alla hundar MEN det är inte sant. Hon tog hem "lilla" Wera och vi har kontakt flera gånger om dagen och allt funkar kanon. Jag är så glad för Marias skull, hon var så himla ledsen efter förra "resan", men som jag alltid säger och tror på så finns det en mening med allt, det handlar bara om att hitta den anledningen vid det tillfället.

Kom hem för en stund sedan från Kimstad, har agerat hundvakt/chaufför åt "mamma och pappa" (är det ok att jag skriver så Micke ? ). Dom firade nämnligen 20-årig bröllopsdag igår och dom var inne i stora stan Norrköping och firade i gårkväll. Hoppas jag får köra dom när dom firara 40-årig bröllopsdag oxå. Dom var så fina när dom gick iväg när jag släppte av dom på stan, dom var precis lika fina när jag hämtade dom flera timmar senare. Det jag skulle komma fram till var att man blir lite "avundsjuk" på ett gulligt sätt för man önskar att man själv kommer att fira 20-årig bröllopsdag och ha det Micke och Carina har.  

När vi kom hem fick jag vara med och fira, vi drack Gula Änkan, det var första gången jag drack äkta champange, det var gott.

Jaha...så Kjell, jag tar bort dina inlägg för att du gör bort dej med det du skriver. Jag skäms i ditt ställe. Har inte en enda gång förrän nu skrivit att idioten är du, men nu vet alla det. Tycker du är barnslig som skriver massa tråkigheter på min blogg och ska DU vara besviken ??

Du är dummare än tåget...vill du mig något så kan du väl ringa...skit i att skriva sms...som jag skrev så är jag helt nöjd med tillvaron som det är nu, jag har inte mycket mer att säga dej mer än Hej, prata om vädret och Hej då !

Tack igen för skivan Micke, du skämmer bort mej.

Nu är det jobb som gäller hela veckan som är kvar, men det blir bra med lite x-tra till semestern.

Tjaoo !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards