Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Annica Sterneling - 12 juli 2007 10:37

och igår kom det två stycken. Först ringde brossan Lasse, han och Tina var i Linköping. Tina oxå !! Lasse gamla flickvän som har hittat tillbaka, jag har alltid tyckt så mycket om Tina, hon har kännts som en syster och efter över tio år träffade jag henne igår. Hon var sig lik och så söt.

Strax efter att Lasse ring ringde Micke, dom var oxå i Linköping i jakt på "brevlådor", så dom köpte me sig värsta fikapåsen och kom ut till Gårdshuset. Jag jobbade ju. Så halva min familja var samlad rätt som det var, fattades bara Pejje, Helene och pappa. Snacka om hellyckad kväll.

Nu ska jag iväg och fixa mig i håret, det ska bli såååååååååååååååååååååååååååååå skönt och det är så välbehövligt.

Sen ska jag förhoppningsvis få träffa Zentas ena dotter ieftermiddag, Tessan vännina/uppfödare har henne. Zenta och jag är för närvaraande osmas, det är jobbigt, men han lyssnade inte et skit på mig på morgonpromenden, kissade inne när Wera kom till Gårdshuset (hon löper ju) och sen hoppade han runt i jobbbilen som en studsboll, blöt och snuskig och där skulle jag sitta sen. Stessad, ont i huvudet och en aning utarbetad kanske blev jag GALEN på honom. Man får så himla dåligt samvete...ska pussa på honom nu innan jag åker.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards