Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Åhhh, jag har så mycket att berätta...

Av Annica Sterneling - 15 oktober 2008 14:51

Jag har ju fyllt 40 år... fattar ni !! Men det känns inget annorlunda från att vara 39. Jag ville inte bli firad men blev det i alla fall, men på ett underbart sätt. Bara lungt och trevligt, inga måsten eller krav.

Den här vackra buketten fick jag av Leffan och vovvarna. Plus att jag fick gå på Lena Ph och Orup förra lördagen, och det var ju lyckat. Den 18 november ska jag tatuera mej, oxå det en present av Leffan.

Vi firade min födelsedag i Kimstad... för att gömma mej men sanna vänner letar upp en i alla fall. Tur att jag hade gjort mycket smörgåstårta och Carina hade gjort en stor dajmtårta.

Elin, Mats och Maja kom med denna underbara bukett, plus ett jättefint lemonadset med 4 glas och en tillbringare. Dom förlovade sej för övrigt senare på kvällen. GRATTIS ! Det var tur det så mitt gudbarn bara behöver leva i halvsynd...

Petra och Emelie kom oxå och firade mej. Dom hade med den här blomman som än idag luktar helt underbart.

Kjell och Janne kom oxå på "kalas", Kjell hade med en handgjord lykta i smide.

Kolla här då....

Den här supersnygga (och kolla namnet) mp 3 spelaren fick jag av Micke och Carina !! Den är rosa och kolla GB! Jag får in hur mycket musik som helst. Fick en jättefin kristall...grej eller sten med mitt stjärntecken på. After Eight, hårinpackning, rakgrejs till bena och allt annat som kan behövas, lukta gott kulor, en skiva... hoppas jag inte glömt något nu.

På kvällen badade vi tunna... då fick jag en närbild av mr Mördagsnigel, men jag överlevde och kunde fortsätta njuta av badet.Vi hade i badbomber med rosor i, det luktade ljuvligt.

Det här havet av kort fick jag, plus MASSA sms, från alla möjliga som jag absolut inte trodde skulle ha min födelsedag i minnet.

Känner mej väldigt firad... och det har fortsatt.

I går följde Carina med mej till pappa, han är fortfarande i Mariannelund på kortidsboende och mår jättegott. Vi åt äppelpaj, promenerade och umgicks några timmar...

Som vanligt hittade Svennis sin plats. Det är så kul för pappa verka mår så bra just nu och han har gått upp lite i vikt. Det är alltid lite jobbigt att åka ifrån honom. Klockan går så fort när man har trevligt.

Nästa besök blev Vetlanda, till Anna-Carin, Sessan, Gizmo, Sandra som har haft sitt körkort 1 månad nu GRATTIS !! och nya sambon Kristoffer, som vi bara träffade en kort stund som verkade jättetrevlig. Av kussen fick en blomma, ett väldigt "genomtänkt och gulligt kort", en citatbok och grytlappar. Men där som på alla andra ställen svischade tiden förbi och det var dags att fara vidare. Så for vi till moster och där blev jag oxå firad med blommor och fina smörgåsar. Det var så kul att träffas, har inte träffat moster på hur länge som helst.

Innan vi for hem tog vi en pizza på Amigo och då hade jag turen att få träffa Pejje oxå, han kom och satt och prata en stund.

Kan väl säga att jag sovit som en gris i natt... var ganska trött när vi väl kom hem. Tur att Carina var med, det är skönt att slippa åka ensam.

 
 
Ingen bild

Tessan med voffsar

16 oktober 2008 23:18

Så härlig födelsedag du haft gumman!
Tack för sällskapet idag...
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards