Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

Vad vore livet utan mina älsklingar ??

Av Annica Sterneling - 14 mars 2009 09:59

Mitt hjärtebarn Zenta...

Charmtrollet Svennis, han är helt omöjlig att bara INTE älska...

...oxå mattes ögonsten, lilla Nasse.


Idag blir det först en skogspromenad, det var tanken att vi skulle grilla korv men det blir korv på stekpannan idag. Har inte lust, vädret är så grått men en skogspromenad med ett spår till Zenta och godisuppletande till båda hundarna ska det i alla fall bli.

Ikväll ska vi till Djingis Khan och svulla i oss mongolisk buffe och det ska bli så gott. Det är såååååå länge sen Leffan och jag gjorde något mysigt, bara han och jag. Och sen efterrätts bordet... mmmmmmm...

Har stängt av min mobil  i helgen... har börjat göra det. Känner mej så stressad ibland av mobilen, känns som man aldrig får vara ifred. Man blir aldrig privat... så det är skönt att det finns en avstängningsknapp och vi har ju hemtelefon så folk får ju tag på en i alla fall.

Vill bara förtydliga så att alla vet... vi är INGEN bank !!

Så nu... ska jag dricka sista kaffeslurken och sen ta tag i dagens äventyr.

Ha en bra lördag och grattis LISBETH på födelsedagen !!

 
 
moce

moce

14 mars 2009 12:54

hej du
skön dag med doggarna
skitklubben läggs nog ner snart
stå på dej
kramiz

http://www.hundhuset.com

 
Kicki Fohlin-Svensson

Kicki Fohlin-Svensson

14 mars 2009 18:29

Gud så mysiga dina vovvar är! Man kan inte annat än tycka om dem och även lille Nasse också såklart, men han är väl stora karln nu.
Måste ta med mig dottern och besöka dig o Nasse snart. Elin är ju galen i små Nassar!
Nu i veckan ska det vara fint väder, hoppas vi kan spåra någon av dagarna. Ett plus är ju om solen vill titta fram då också...
KRAM vännen / Kicki med flock!

http://www.kickifohlin.blogg.se

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

14 mars 2009 19:53

kan tala om för dig Micke att "skitklubben" som du säger INTE kommer att läggas ner snart utan frodas bättre en någonsin! Ta reda på fakta innan du vräker ur dig!
Väldigt onödigt, Annika är mycket välkommen i allt hon gör för "skitklubben" och hon och Leffan hjälper till väldigt mycket och är VÄLDIGT omtyckta av alla!

 
Eva

Eva

14 mars 2009 22:54

Okej, nu blev jag ännu mer avundsjuk :))
Dina små herrar (vovvarna alltså) är för sköna att se, en lagotto och en "minilagotto".
Visst är kissungar underbara, här har vi en Gustav som underhåller oss på sitt lilla egna vis ibland.
Ha det så skönt i helgen...Eva

http://eva-elmhammar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

micke

15 mars 2009 11:12

Ta reda på fakta innan du vräker ur dig!
var det en som skrev men hon vet inte vilken klubb jag pratar om,hon är inte med i den
så snacka om att kolla fakta

Klubben heter suzuki chopper club sweden

 
Ingen bild

Tessan

19 mars 2009 23:01

Micke!
Jag ber så jätte jätte mycket om ursäkt...Du kan nu få reda på av A varför jag trodde som jag trodde!
Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards