Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Vi har varit i...

Av Annica Sterneling - 16 mars 2009 17:04

...Lektorsparken eftermiddag med hundarna, Elin, Mats och Maja... det är en inhägnad park där man kan träffas och släppa sina hundar. Helt fantastisk grej. Visst att vi träffar andra hundar på då och nu men detta var verkligen en kul grej. Har hört om den här hundparken länge men aldrig kommit dit förrän idag. Och kolla vad vi fick med oss hem...


 ... ett litet monster...


... han kommer nog från en annan planet.


Det var "ganska" lerigt där kan man väl säga men OJ, va kul hundarna hade.

Vi träffade en man med sin hund där, dom bodde oxå i Vidingsjö. Det var en blandis mellan schäfer och amstaff... jag blir rädd bara jag hör amstaff men hon var HELT UNDERBAR. 18 månader och alldeles lugn och fin. Vackra snälla ögon, mjukt temprament... ja, jag blev alldeleles förälskad. Hon hette Alice. Hoppas jag träffar på dom igen.

Och kul var det att äntligen träffa Mats och Elin OCH MAGEN. Ska bli så kul när mitt lilla gudbarn kommer.


Så här ligger Bill och Bull när jag städar hemma och inte har tid med dom.

Visst är det synd om dom ??


Imorron ryker Nasses manlighet. Lite synd om honom är det allt men det är bäst så i längden.

Jag är ledig i 2 dagar nu och det ska bli SÅÅÅÅÅÅÅ skönt. Just nu är jag inne i en peiod när jag bara tycker att det är skönt att bara få vara ledig och vara hemma. Slippa ansvar... behöver väl det just nu...

Det var allt för nu...


 
 
Ingen bild

micke

16 mars 2009 18:36

IT fone home

 
Kicki Fohlin-Svensson

Kicki Fohlin-Svensson

16 mars 2009 23:49

Men guud så söt han är! Hoppas att vi kan ses snart!
KRAM Kicki

http://www.kickifohlin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards