Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Idag skulle jag varit ledig...

Av Annica Sterneling - 18 mars 2009 19:39

... men jag blev... INBEODRAD !!

Jag blev piss sur, men... dagen har varit kanon. Skön promenad i solen med en fikakorg. Bra stämmning hela dan. Det tråkiga med dagen var att vi fick en tråkig nyhet som innehöll ett dödsfall. Det fick en att tänka till och börja fundera  The Thinkerpå vad jag själv har och känna mej tacksam. Livet är komplicerat mellan åt.


Igår blev lilla Nasse kastrerad... det gick jättebra. Dom sa på Jägarvallen när vi hämtade honom att han skulle vara trött, frusen och stillsam på kvällen. Han satt som en pigg ekorre i min famn hem och kollade på världen utanför. När han kom hem ÅT han och han åt och åt och åt... lekte, gosade och bara var pigg. Som Carina sa, han har nog inte läst kattmanualen ordentligt. Jag var så ledsen när jag lämnade honom på Jägarvallen  Crying 1 men SÅ lycklig när jag äntligen fick hämta honom. Dom är helt underbara på Jägarvallen, har en helt underbar djursyn, dom behandlar djuren så väl, så man blir alldeles varm i hjärtat.


Har gått med i en hundförening som heter Aktiva Hundar, dom som har hand om Lektorhagen, hundparken. Hoppas på att jag kan komma till hjälp där. Tycker det var en toppengrej.


Nu längtar jag bara till lördag, så ska Madde, Owe, Marie, Mats, jag och min familj åka och bada tunna, äta god mat, umgås och lära känna varandra i Kimstad. Det ska bli kul.


Det får bli allt för idag... ha de så good...  Caterpillar 




 
 
Katten Gustav

Katten Gustav

19 mars 2009 17:30

Ajajajaj, stackars dig Nasse. Jag har hört det där hemska ordet "kastrering" nämnas här oxå, hujedamej. Det ska visst bli min tur i vårdagarna. Gjorde det mycke ont???
Hoppas du mår bra i allafall och är pigg så du kan jaga den där utomjordningen som är på bild här nedanför, ups det är visst en hund ju. Visst är dom kuliga och jaga och fräsa åt, det gör jag ibland.
Tass på dig Nasse från Gustav.

http://eva-elmhammar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards