Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Annica Sterneling - 10 januari 2011 21:24

efter våren !

Fy attans så halt det är ute !!!

Stackars alla äldre som ska föröka sej på att ta sej ut. Tur att det finns broddar säger jag bara och ja, jag vet att det är kärringvarning med broddar men det skiter jag i... jag håller mej på benen i alla fall.

Härom kvällen när jag kom hem från jobbet halkade jag precis utanför våran port, precis utanför och kom inte upp, så jag fiskade fram mobilen och ringde in till Leffan som satt och tittade på tv så han fick komma och hjälpa mej upp. Tur att man har lite att landa på får man väl lov att säga...


Snart kommer min lill vita boll hem, han är hos Arne och Stina, men han hade lite svårt att komma till ro så han kommer hem till natten.

Fy så tomt det är när någon av dom inte är hemma. Man har svårt att ta sej för något när det fattas någon. Men jag vet att han har det bra hos familjen Funqvist/Bratthag men givetvis ska han komma hem när det inte är tvång att han måste stanna borta.


Imorron är jag ledig och det är så skönt... älskar mina lediga dagar !


Ha att så bra... Herrå !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards