Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Annica Sterneling - 25 januari 2011 18:37

Dom sa att det skulle gå bättre och bättre med hungerskänslorna... det funkar inte på mej men jag sköter mej och det är ju huvudsaken. Men det är synd om min omgivning för jag tjatar H E L A tiden om HUR HUNGRIG jag är...

Men så är det ju, man måste offra för att vinna och som sagt det är ju absolut ingen risk att jag magrar av...  


Vi var ju på Eldkvarn, tog några bilder med min mobil och jag har egentligen en riktigt bra kamera i mobilen men ska jag vara ärlig har jag inte lärt mej den så bra men vi vet ju att vi varit där...

   

Som sagt, en helt underbar konsert, han gav allt Plura eller rättare sagt dom gav allt hela Eldkvarn. En kväll att minnas...


Fick en bild på Leona första gången hon prövade äta annat en "puppemat", snott det uttrycket av Katarrina, dom säger så om tuttarna hemma i värmland. Hon fick smaka blåbärspure...

   

Min lilla docka !
Längtar så mycket efter henne...

Ett annat kort jag fick var precis när hon börjat som telefonist, de ska börjas i tid. Bara det inte är pojkvännen... ännu i allfall !

   

Har planer att åka hemmåt på fredag, har ledig dag då så då M Å S T E jag bara träffa henne vare sej jag är välkommen eller inte... men det är jag nog...

Ska hälsa på Anna-Carin, ÄNTLIGEN ! det är så länge sen vi sågs så det är verkligen på tiden. Kan vi gå till Vetlandagrillen och äta en varm, god, drypande pizza ! Eller nej, det blir en påse Nutrilette. Det är i alla fall inte dyrt att bjuda hem mej just nu, maten har jag ju med själv  dessutom. Eller mat och mat...


Klippte hundarna för ett par veckor sen...

  

pälsen som blev efter Svennis kunde man bygga en ny Svennis med. Helt otroligt va ? Fast han blev liten oxå.


Här kommer lite bilder från smågrabbarna som dom kallas här hemma...

      

Älskar mina barn   tänk så tråkigt liv jag hade haft om jag inte mina barn.

Nasse kommer på nätterna och ska vara när, han är absolut ingen knäkisse men i sängen ligger han gärna på armen eller på mej. Aldrig på Leffan, det är tur på olika sätt, Leffan är ju lite allergisk mot katter men det går faktiskt riktigt bra med Nasse... Peppar, peppar ta i trä...

Sen får jag ha det goset för mej själv och det älskar jag...

    

Han är så mjuk och go. Luktar alltid så gott.


På tal om kissar. Fick ett mms idag av Anna-Carin, hon hade varit hos moster och hälsat på och skickade ett kort på mosters nya kisse...

  

Han heter Kissen. Hon hade en Freddy innan men han blev tyvärr sjuk så hon fick ta bort honom.

Det är ju baksidan med att ha djur, man får har dom så kort stund. En sak man måste ha i bakhuvudet när man skaffar dom... 


Ska rekomendera en ny saft, eller jag vet inte om den är ny men den är ny för mej. Det är Fun Light och heter Wild staeberry & Watermelon... supergod !

Luktar sommar när man öppnar korken.


Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll.... Herrå ! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards