Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Annica Sterneling - 18 januari 2011 17:34

Jag har ringt min kusin och bett om ursäkt. Det bästa var att hon godtog ursäkten så nu kan vi går vidare. Ibland kan jag vara så plump... och så blir allt bara missförstånd och fel... men som sagt nu vänder vi blad and the life goes on.


I lördags blev vi bjudna till våran lilla "bonusfamilj" på kalas. Stina fyllde 27 år !

  

Känner med privilegrad att få komma och fira med "tjocka släkten" och ett stort plus att mina hundar får följa med men ska sanningen fram så hade vi nog inte fått komma om vi inte hade tagit med hundarna...    

   

Det här är Stinas mamma, en underbar kvinna som man bara inte kan låta bli att tycka om. Svennis fjäskar som vanligt... fast han känner nog den här släkten bättre än vad vi gör förhan har varit med på kalas med dom innan. 

  

Zentaplutten shovar med en guldstjärna på knoppen. Det är så himla roligt att se honom, tänk som de var när vi hämtat honom, han var SÅ rädd för allt och alla. Idag är han med överallt och helst om det vankas mat eller som i detta fallet...

K A K O R och B U L L A R !

Arne hade bakat jättegott, jag sträckte medj till att lukta på allt gott men en liten, liten bit passionstårat unnade jag mej och det var så G O T T !!!!

  

Tyvärr blev kortet lite suddigt men här är min flicka och hennes Ante, Arne står i bakgrunden.

  

Leffan vaktar bordet och tittar längtansfullt på godsakerna. Mormors "gubbe" hjälper till.

Med på kalaset var ocå Stinas bror med flickvän och Stinas pappa men jag tröstade inte springa runt med kameran och knäppa kort på alla...   

Några hämningar har jag faktiskt, fast det kan vara svårt att tro det när det gäller Ankan Sterneling, va ?


Måste visa mina fina tulpaner jag fick av Berot och Bengt härom dagen, jag skrev om det men här kommer bildbeviset...

  

Visst är det underbar färg ?


Jag har en kusin i Jönköping, som för övrigt snart ska sitt tredje barn... mycket spännande... hon har en blogg där hon skriver mycket kloka saker på och ofta har hon underbar bilder oxå... den här har jag snott av henne...

  

Känns precis som det skulle varit ett foto på mej och Leffan när vi ligger och sover men hur sjutton skulle hon lyckats ta det kortet på oss ??? Ja det finna alltid dubbelgångare säger dom som vet   .


Nu ska jag dricka kaffe och umgås med honom jag lever med...

Var rädda om varandra... Herrå !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards