Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Annica Sterneling - 11 januari 2011 20:12

Det blir ingenting gjort idag... min lediga dag och jag skulle fått så mycket gjort men orken har inte infunnit sej på hela dagen, motivationen finns inte där...

Ja, ja, vad är väl en bal på slottet ? 


Har pratat med min ena brossa idag och jag kände mej så glad och tillfreds efteråt. Äntligen har han kommit till rätta med sitt liv och han mår bra igen. Han var sej själv hörde jag. Synd bara att det måste kosta något jämt för att det ska bli bra.


En annan sak som hänt idag på det mer personlig planet är att jag fått ett datum till en operation som jag känner mej riktigt motiverad till. Livrädd... men motiverad...

Ja hatar att gå i ovisshet och det har jag gjort från det att jag var på det sista läkarbesöket i december, men nu äntligen vet jag och det känns bra.


Med tanke på det jag skrev härom dagen, angående ett tråkigt samtal... så blev den fortsatta historian att jag fick ett meddelande på facebook.

Så jäkla tråkigt... inte en gnutta förståelse hur jag egentligen mår/mådde. Jag är en person som inte kan prata med andra när jag inte mår bra, jag kan bara prata sen när jag börjar må bättre. Jag kan inte ens prata med Leffan...

I meddelandet blev jag beskylld för att varit snäsig och iskall...hmmmm, man kanske inte orkar tänka på hur man bemöter andra när man mår skit. Men som jag skrev, om man nu vet vad det handlar om när man dåligt psykiskt så kanske man kunde ha lite större förståelse ?   

Men det är inte jag som sagt upp bekanskapen, inte jag som lovar att aldrig mera ring, inte jag som skriver på facebook att " det känns som släkten blir mindre och mindre"...

Min släkt är som den alltid varit, vi har aldrig varit många men jag är tacksam över dom jag har omkring mej.


Oj, oj, oj vad hon låter förnuftig nu fru Sterneling !!!!

Nä, jag vet att jag har mina fel och brister, många har jag, men jag försöker stå för dom och har inga svårigheter att pratat om saker och ting....


Fan, fan, fan, vad jag är G O D I S S U G E N !!!!

Får hämta en tomat   mmmmmmm !


Herrå !







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards