Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Annica Sterneling - 15 januari 2011 22:13

I går hade jag tagit semester... Eldkvarn på Konsert och Kongress stod på programmet. Som vanligt hade jag ingen speciell lust innan vi skulle iväg. Jag är helt hopplös ! ofta, ofta känner jag så när jag har planerat något. När jag bestämmer är jag jättetaggad men så när det närmar sej känns det som jag lika gärna kan stanna hemma. Men vi kom iväg och så jäkla bra det var. Plura kav gärnet, det var en kanonkonsert !!

Idag har vi varit på Kalas hos Stina, hon fyller år morron, hela hennes familj var där, oxå vi då. Dom var jättettrevliga och vi hade en kanoneftermiddag innan det var dags att bege sej till jobbet. Att komma till jobbet var inte speciellt upphetsande ska jag lova... blev utskälld av en timvikarie om varför jag satt in en annan istället för honom när jag ska vara sjukskriven !!!!!

Ja, jag orar inte ens kommentera det mer  och i alla fall inte här...


Jag har egentligen en del foton men jag är på jobbet och kan inte föra över bilder här men det kommer senare.

Här om dagen fick jag en jättefin bukett me ROSA TULPANER. Jag älskar ju tulpaner  oxå var dom rosa... Jag fick dom av Berit och Bengt för att jag klipper klorna på Kajsa, vilket jag absolut bara tycker är roligt men jag uppskattar verkligen blommorna.


Saknar familjen Lasse och Pejje... pratat med dom båda i helgen men jag längtar efter att umgås med dom men det kommer nog ta ett tag nu med allt som är i farten. Men jag har en fin bild som jag kan dela med mej av som redan ligger i bildarkivet...

  

Tur man lite bilder att titta på ibland.


Nu ska jag lägga mej på sängen och bliga på tv:n. Det finns inte så mycket att välja på med tanke på att vi bara har 1:an, 2:an och 4:an. Men det finns alltid något att vila ögonen på.


Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards