Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Annica Sterneling - 1 oktober 2009 19:26

... nä, just det... min man är inte snuskigt rik kom jag just på.

Jag har varit ledig hela veckan och är faktiskt ledig ända till måndag och det har varit SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt. Har inte gjort något speciellt, bara varit ledig, promenerat, städat och plockat lite. Lagat mat och bara gjort vad jag velat i min ensamhet med djuren förstås.

Men man skulle väl tröttna ganska snart kan jag tro, men en vecka till hade inte gjort ont.


Träffade Tessan i skogen för ett par dagars sen och hon hade med sin kamera så jag snodde ett par bilder av henne... så här kommer dom...

  

En goldentjej kom oxå förbi och Svennis måste kolla bakdelen... givetvis.

   

Vi hade precis kommit förbi ett dike med lera och vi hade klarat att styra förbi Zenta men så kom Primo och dom skuttade glatt iväg till... L E R D I K E T...

Det blev ett bad bär vi kom hem. Men dom hade kul och ett bad var ändå behövligt.

   

Visst är han snygg ?

Och glad...

   

LillSvennis vill I N T E skita ner sej utan sitter mycket hellre hos sin mamma. Min lilla unge...


På lördag ska vi ha jobbfest, vi ska vara hemma hos Patrick, laga lite mat och umgås. Jag tycker det är så skönt att vi inte har planer på att gå ut utan bara vara hemma och ha fest. Det blir mer sammanhållning om man bara är hemma. Jag har inget behov att springa ute på barer och krogar. Visst det kan vara kul att gå ut en kväll men då vill jag gå med min Leffan.


Idag har jag haft en tänkardag  , tagit en del beslut som känns bra. Saker jag gått och funderat på en längre tid. Så fungerar jag ofta, typ "samlar" på mej en del och sen tar allt på en gång.

Har varit inne hos Tessan och hjälpt henne med pälsbollarnas klor. Jag älskar ju att hålla på med djur, tycker det är kul att klippa klor och jag måste säga att jag blir lite stolt när jag blir tillfrågad för det betyder ju att jag är bra... känns ju aldrig fel.  Vi satt och prata, skrattade, Tessan har alltid nära till skratt och idag behövde jag det, drack kaffe och pratade lite mer. Sen var det dags tvättstugan som jag haft idag. Det bästa med att ha tvättstugan istället för att tvätta hemma är att man får undan tvätten på en och samma dag. Men idag var det mycket stryktvätt ska jag lova men nu är det inlagt där det ska.


Nu ska jag sätta på en kopp the till gubben och mej... ha en trevlig torsdagskväll och natt med för den delen...

Herrå !









Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards