Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Annica Sterneling - 8 oktober 2009 11:10

Jag är så trött på att känna mej hängig... men jag ska jobba idag, stoppa i mej Panodil och göra mitt jobb. Sen är jag ledig i tre dagar så jag har tid att ta igen mej. Är så trött på detta...

På lördag ska vi åka till Rickard och Jessica, vi har avbokat en gång redan hoppas inte jag behöver avboka igen. Det skulle vara så kul att komma iväg.


När jag åkte till jobbet här om dagen så fotade jag en massa svanar i våran konstgjorda sjö utanför jobbet. Det var helt underbart vackert att se alla fåglar fär i morgonsolen. Nu älskar ju inte jag fåglar men på håll är det vackert med svanar.

Jag är ingen mästerfotograf och har fortfarande inte lärt mej alla finneser med kameran men man ser i allafall  att det är en himla massa svanar...

 

Fint med biltaket, va ?


Sen hittade jag en annan "fågel" på jobbet...

     

... vet inte vad det är för sort men han är snäll i alla fall.

Patrick heter han...


Nu ska jag diska, ställa mej i duschen och mentalt övertala mej själv att vara positiv. Men det är inte så jäkla enkelt.

Jag är så ledsen i hjärtat... har en "grej" som tynger mej och jag vet inte hur jag ska "lösa" det. Eller rättare sagt gå vidare med det... vet inte...  


Ha en bra torsdag... HERRÅ ! 









Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards