Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Annica Sterneling - 24 oktober 2009 18:55

... så heter det ju...

  

Har varit med Leffan hela veckan, tänkte idag när jag gav mej iväg till extrajobbet att det blir skönt för oss båda att få lite egentid men nähä då... nu saknar jag honom massor... men vi ses ju imorron igen.


Blir så trött på mej själv ... jag resonerar så här att när folk kommer hem till mej får dom acceptera mina djur annars behöver dom inte komma innanför mina dörrar. Tyvärr är jag så förbannat mesig så då står jag där och inget säger. Jag menar inte att man måste acceptera att dom hoppar på en eller att dom måste sitta i knäet om man inte vill ha dom där men när folk är otrevliga mot dom reser sej håret på mej. Tänk om jag skulle komma hem till folk med barn och behandla dom så illa. Vilket jäkla hallå det skulle bli. 

Men inte en gång till kommer jag acceptera ett sånt beteende hemma hos mej... det ska jag lova... det var sista gången !!!


Kom ut till bilen idag, då hade något pucko gjort inbrott i den... hannn tänka massa innan jag tog in att det varit inbrott. Dom hade slängt runt grejerna, försökt få loss stereon men bara tagit kransen runt stereon och sen tagit min 5 liters dunk med bensin i bagaget. Dom hade inte brytit upp låset, det syntes ingen åverkan men polisen jag anmälde till sa att dom har så fina verktyg idag så det syns ingenting på bilen. Men det blir en obehagskänsla när någon varit inne och rotat bland ens grejer.


   Jag är så himla trött idag... känns som jag inte riktig kan vakna men jag har haft så ont i nacken idag så det tar massor på energin, det känns...

Ska ta mej ett glas    cola och umgås med Freddan, vi ska kolla på körslaget om ca en timma. Det är ett bra extra jobb jag har och grabben är på kanonbra humör idag så det känns extra roligt. Så har jag med min lilla Svennis... han är så ledsen när mamma inte är hemma... antingen ligger han i hallen eller på sängen och på natten ligger han aldrig i sängen när jag inte är hemma. Lillgubbe... snacka om att sörja, så nu ligger han på en filt här brevid mej. Det känns kanonbra...


Ha en fortsatt bra lördagskväll och söndag... Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards