Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Annica Sterneling - 4 oktober 2009 19:15

Vi hade supertrevligt, lagade mat tillsammans, satt och pratade och drack gott... fast det var lite för gott känner jag idag men vad gör väl det nu... men jag ska ALDRIG MERA dricka alkohol !!! Men det var värt det för vi hade så himla trevligt, som sagt.

Vi åt stekt fläskfilemedaljonger, hela stekta champinjoner, sparris lindat i bacon, klyftpotatis a la Paddo och en sås med bearnes och cream fraich. Till efterrätt hade vi pollykaka och grädde, det blev en favorit ska ska jag lova.

I dag har vi tagit det lugnt av förklarliga själ... i eftermiddags gick vi till skogen och gjorde köttbullespår till hundarnas förtjusning. Ikväll har jag lagat kålpudding som vi åt till middag så nu sitter jag mätt och belåten här i soffan och väntar på kaffe. Börjar känna mej normal igen... eller så normal jag nu kan bli.

Snodde en bild av Tessan som hon tog härom dan när vi träffade dom efter en ptomenad, måste sätta in den här...

  

Han har sin lilla döskalle tröja på sej. En del fnyser på näsan att han har kläder på sej men han har faktiskt dom på sej för att han är frusen. Och han älskar sina kläder, hoppar och skuttar när man tar fram en tröja och han är inte glad i att ta av sej dom. Husse kan ofta inte ens få av honom kläderna, Svennis blir vansinnig.


Så är det jobbarmåndag imorron... det känns lite tungt, har varit ledig hela veckan men man kommer igång bara man kommer dit. Nu ska vi dricka lite kaffe... herrå...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards