Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Annica Sterneling - 9 oktober 2009 13:19

Jag älskar ensamheten... ja, tilsammans med mina djur förstås. Hundarna och jag packade en kaffekorg och gav oss ut till Tinnerö i höstsolen. Det enda som "störde" oss var vrålande

   

kossor. Tror att dom hade seperationsångest eller något för det var ett herrans liv på dom men dom ska väl låta så. Och dom störde INTE, det var bara trevligt. Vi gick en lång skön promenad, älskar detta höstväder när det är lite kyligt och sol !!!

     

Min lilla Svennis spankulerar och kissar lite...

   

Vid den här grinden stog Zentan länge och försökte klura ut hur han skulle komma mellan... hmm, det gick ju så bra när matte var med... den drog han genom elstängslet men det var ingen el på, tror jag inte i allafall för han sa inget när han sprang genom anrdra gången heller.

   

Zenta går alltid för sej själv och funderar... han är som sin matte... en ensamvarg.

  

Åhh matte !! Du har tappat godis här...

    

Så avslutade vi promenaden med vatten och en kopp kaffe i solen. Det var helt underbart, det tog verkligen emot att åka hem men det finns ju lite måsten hemma oxå.

  

Oj, vad röd om snoken jag blev i solen...



  

Här är min andra livsnjutare... just nu håller han på att springa runt som en tok och jagar en liten boll...


På söndag fyller jag ju år och jag tycker verkligen inte om detta med fördelsedag, Inte för att jag blir ett år äldre utan för jag tycker inte om att vara i centrum. Sen mamma försvann ur våra liv är det inte samma sak längre, inte för att vi firade med påmpa och ståt då heller men det var en annan sak då. Kan... eller rättare sagt, VILL inte förklara så här ofentligt varför. Men så är det...

Men min underbara älskling hade köpt vackra blommor till mej när jag kom hem från jobbet igår.

    

Visst är dom vackra ?

Idag när vi kom hem från skogen låg det ett kort med två pyramidlotter i från honom oxå, så nu ska vi vinna storkovan...

Jag har fixat en äppelpaj som vi ska mumsa på till kaffet, det duger som tårta tycker jag med fluffig vaniljvisp till.

Jag fick kort av Lasse, Yvonne och barnen oxå, tackar så mycket !

Så låg det ett brunt kuvert/paket i lådan oxå som det stog Annica Miri HÖGLUND på. I paketet stog det grattis och lite till och ett par hemmastickade vantar. Detta kom från någon som jag inte vet vem det är så nu ska jag börja forska. Det var ju ett tag sen jag hette Höglund... ???

Jag är misstänksam om det är någon som busar med mej...


Ha en bra helg allihop, det planerar jag i allafall att ha... HERRÅ !




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards