Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Annica Sterneling - 30 oktober 2009 19:10

Så var det fredag igen och det känns så skönt och jag är ledig hela helgen. Ska vara med min familj och bara njuta av tillvaron.

Imorron ska vi pyssla lite hemma med tvätt, lite städning och kratta höstlöv och imorron kväll ska vi ut och äta på Sangria och den här gången SKA vi ut och äta, vi har avbokat SÅ många gånger men imorron ska vi iväg. Vi behöver det, jag och min man. Bara han och jag...


I förrgår jobbade jag dubbelpass på Gårdshuset, mellan passen var hundarna och jag la lorvspår i skogen och här kommer bildbevisen...

  

Kolla Svennis, han smälter verkligen in i höstlandskapet...

  

Zenta är så duktig, han vet hur man använder näsan.

  

Korv på stock....

  

och korv på gren...

Så... det var alles frånn den korvturnen.

Nu måste jag få sätta in en bild på Tessans Acke. Den här bilden satt på hennes blogg igår och jag tycker att den är så fin, han är en  sån fin kille... och denna bilden gjorde honom till hans rätta...

  


Sen tänkte jag ta lite bilder från dagen idag...

  

Patrick, Tessan och jag åkte etill Kimstad.... först var det givetvis valparna. Dom har vuxit M A S S O R !!!

Sen som vanligt... blir man totalt bortskämd... hemagjord rostbifftunnbrödsmacka, kokakaffe över elden... Ä K T A   P A R I S E B U L L A R !!!!

Carina är världens bästa kompis....


  

Micke serverar världens bästa kaffe...

  

...sen valde Micke att byta religon !

  

Här är mitt gudbarn... Buddha !

Älskar honom... tyckte att det blir så mycket kort på valparna så idag blir det bara på Buddha.... vill ni se valpbilder kommer det nog att komma fina bilder på Tessans blogg... www.minahundarochjag.blogg.se/


Så ikväll har Leffan och jag varit på olika gravar, tänt ljus och lagt gravsmyckningar... sen köpte vi en lykta hem som vi ska tända för mamma och Ellen...

  


Sen en bild  från framsidan med andra tända ljus och det bästa i mitt liv...

  

... Leffan förstås.


Nu ska jag fixa tacos och hälla upp ett glas vin till och sen kolla på tv... Ha en bra helg....HERRÅ !!!


Nä, jag glömde att sätta in bilden på Tessan...

  

... min snygga granne och vännina.       By, by....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards