Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Annica Sterneling - 17 oktober 2009 13:53

Tror nästan inte att det är sant men vi ska ha semester en vecka. Helt underbart !

Vi ska ha våran fjärde semestervecka som vi inte hade i somras, vi har inte planerar något särskilt men lite projekt har vi ju på G. Ska vinterstäda det sista i trädgården, plocka bort sommarskor och jackor och plocka fram stövlar och vinterjackor. På torsdag ska vi vara hundvakt i Kimstad, Micke och Carina ska köra hennes syster hem till Göteborg. Jag får vara med vappisarna en HEL DAG... det ska bli underbart kul.


Igår hade vi lite fredagsmys, åt lite mat och drack lite gott...

  

Husse ser ut att må bra...

  


Jag hade en pissdag på jobbet i tordags, det hände en sak som får en att tänka..."va är det för jäkla jobb jag har?"... men jag lär gå tillbaka efter till samma jobb efter semestern...


Är lite seg i kolan idag... det blev en eller ett par wiskey och vin till maten, så jag vet ju hur det blir dagen efter men ska snart kasta in mej i duschen sen ta en promenad med hundarna. Inte för att vädret är så lockande men har man hundar måste man gå ut. Thats life...


Ha en fortsatt bra helg. Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards