Alla inlägg den 4 februari 2007

Av Annica Sterneling - 4 februari 2007 19:51

Den här helgen har jag jobbat nästan hela helgen förutom mellan 9,00-15,00 idag, går av halv nio i morron bitti men det är lika bra att köra på när man ändå jobbar. Jag ska inte klaga jag har kanon jobb som är väldigt fria, under ansvar givetvis.Det är mycket diskussion om lilla Svennis hemma, gör vi rätt eller inte ??Bara det blir onsdag så vi kan pröva blir det lugnare, för jag tvivlar inte på OM vi ska testa. Det enda jag är rädd för är om Svennis är kaxig mot guldklimpen för då går det absolut INTE. Zenta ska aldrig mer behöva leva under samma tak med någon hund han är rädd för, men vi måste väl ge det några timmar och kolla.Imorron när jag kommer hem sak jag försöka sätta mig en stund med min hemsida, jag längtar så efter att sitta och greja med den. Nu har inte tiden funnits där, men jag har smågrejat så fort jag haft en liten stund över.Även att jag gnäller så är det himla skönt att kommit igång och jobba igen efter magproblemen. När det blir skillnad på vardag och helg, komma ut och vara social igen.I morron ska jag till min före detta chef och bli avtackad av henne och personalen. Känns lite konstigt, det är ett tag sedan jag slutade men jag har ju varit tjänstledig så egentligen var det 1 januari som jag slutade på riktigt. Ja, det kan bli trevligt...Måste berätta, i torsdags blev Leffan och jag bjudna på en Italiens restuarang i Norrköping av Carina & Micke. Vi åt stenugnsbakad pizza med massa gott som dom la på efter att pizzan var bakad. Nu kommer det aldrig mer bli det samma att äta "vanlig" pizza ska jag lova. Jag kan verkligen rekomendera sån pizza. Jag hade grillade champinjoner, grillad paprika, fläskfile och vitlökskräm poå min. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.Nu är det CSI Navy. Hej och godby.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards