Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Annica Sterneling - 5 februari 2007 22:02

Har blivit avtackad av Grengatan eftersom jag inte är fastanställd på Grengatan längre. Det var himla fint ordnat av dom tycker jag, vi blev hembjudna till Annika, chefen i Tallboda. Först fick vi smörgåstårta och cider, den var så himla god smörgåstårtan. Vi satt och pratade, det var kul att träffa alla igen, kände verkligen hur mycket jag saknar mina arbetskamrater men, men jag har gjort mitt val för den här gången.Kaffe och något "glassaktigt" som Nina gjort fick vi sen och till det fina och roliga presenter. En alldeles egen pictogramtavla, snacka om kul grej att ha kvar som minne efter Grengatan. Vi fick en figur som heter "Odjur", ser ut som en älg och min var blå, dom andra fick vit, röd och svart. Min var finast........plus att vi fick var sin jättevacker orkide, hur jag nu ska lyckas att INTE ta död på den. Har aldrig vågat köpa någon för jag är så rädd att jag inte kan sköta dom men jag har fått skötselråd av Nina så jag ska verkligen försöka bevara den länge.Det har varit en mycket trevlig kväll.Jag fick för att jag sa att det var skönt att komma igång och jobba idag...dom ringde från Gårdshuset igår kväll, det var jättekris, det fanns ingen personal till dagen idag. Efterråt kan jag ju säga att jag ångrade mig, visst det har gått bra men det har varit en snurrig dag men nu är det kväll och hela 12 timmar innan jag behöver infinna mig på jobbet igen.Ska nu gå och ta hand om tvättis och kanske vara lite social med min "gubbe".

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards