Alla inlägg den 23 februari 2007

Av Annica Sterneling - 23 februari 2007 14:30

...men det är väl så det ska vara för om det vore kul jämt skulle man inte märka skillnaden.Är besviken på mig själv av flera olika saker. Inte bara på mig själv utan även folk omkring mig. Det går väl över...Just nu har jag i alla fall Tessans lilla Primo här, han är helt fantastikt söt. Kan inte titta mig mätt på honom. HAn ligger och sover nu så jag passar på att skriva för när han vaknar får vi nog gå ut.Carina & Micke har precis åkt iväg med våra hundar, dom ska ha dom i kväll medans vi går på studenspexet med Pelle och Per. Spännade och se hur det är i år. Efter teatern ska vi oxå åka till Kimstad, vi ska vara där i helgen. Det ska bli så skönt att komma "hem". Imorron ska vi på skogspromenad med matsäck, klippa deras hundar, både klor och pälsar. Vi sak göra slingor på Carina och imorron kväll ska vi till Djingis Khan här i Linköping och käka buffe. På söndag kommer Svennis fd fru och ska klippas, inte som en pudel då, utan som en lagotto givetvis.Tänker på pappa hela tiden, han ska amputera bort ena benet idag, pratade med honom idag på morgonen och han lät som han tog det bra i alla fall. Som han sa finns det inget annat att göra...fan va jobbigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards