Alla inlägg den 17 februari 2007

Av Annica Sterneling - 17 februari 2007 22:48

...eller rätatre sagt, den bästa låten gick inte vidare till Globen utan åkte ut. Jag pratar givetvis om melodifesivalen och MAGNUS CARLSSON. Jag röstade men va hjälpte väl det...lovade att jag inte skulle titta mer om han inte kom vidare men om jag känner mig själv rätt så kan jag nog inte hålla det.Vi har varit hemma i Kimstad fredag till lördag, har som vanligt varit bra, det är så himla tråkigt att åka därifrån. Vi har pratat jättemycket om det vi fyra att va festligt att vi kommit varandra så nära, att vi trivs så bra tillsammans, det är inte så vanligt att man träffar ett annat par där alla fyra passar så bra ihop. Igår kväll åt vi en jättegodmiddagssupe a la Carina efter att vi varit på Bauhouseinvigningen i Norrköping. Tillbaka till maten, till förrätt en avocadoröra med kräftstjärtar och gojs med rostat bröd. Sen fick vi entrecot med vitlök och ost, färsk sparris med hemagjord hollandesås och det va så GOTT, har aldrig ätit färsk sparris innan, och bakad potatis med gojsmojs i den oxå. Inte nog med det vi fick efterrätt me...jag va så mätt att jag höll på att spricka, men det är som Carina säger, efterrätt har en egen mage, hon hade grillat banan med choklad mmmmmmmmmmmmmm och glass till. Sen badade vi tunna.Imorron kommer dom till oss, vi ska färga håret på Carina och käka lite middag ihop efter att jag slutat jobba. Jag har varit och handlat lite nya grejer till Svennis, koppel, matskålar mm mm. Nu när han är min ska han ha lite egna grejer, han eller rättare sagt dom fick tre bollar idag, Svennis tyckte dom va jätteroliga men Zenta hämtade allihop och la i sängen, dit kan inte Zvennis hoppa upp själv. Snacka om att dom är som barnungar.Nä nu ska jag sov, ögonen går i kors. Det är nog många stavfel i den här bloggen men man får väl ha lite fantasi ibland...I morron hämtar Tessan lilla Primo, en 8 veckor gammal valp, fattar ni, man kommer ju att bli alldeles sjuk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards