Alla inlägg den 12 februari 2007

Av Annica Sterneling - 12 februari 2007 19:16

Svennis alltså. Vi bestämde oss i lördags, pratade med Pelle och sa att vi bestämt oss och hoppades att dom inte hade ångrat sig och det hade dom inte sa han. Pratade med Susanne igår och hon sa samma sak SÅ NU ÄR HAN MIN eller rättare sagt VÅRAN. Visst Zenta och han kan kaxa sig mot varandra korta sekunder men sen ligger dom tätt tillsammans nästa sekund. Allt funkar så himla bra och jag är så glad.Idag på morgonpromenaden släppte jag han faktiskt lös och det gick bra det var nog jag som var lite larvig men jag var ensam och ingen telefon om han hade stuckigt men halva promenade gick han lös. Han var så lycklig, dom små öronen skuttade och han sprang som en liten iller men kom duktigt när jag ropade. Men så började han ta lite större svängar och då blev mamma nervös.Vägde honom idag med hjälp av Tessan när hon och Acke var inne på en fika på förmiddagen. Han väger hela 4,4 kg, inte illa va ?Imorron är det min och Leffans förlovningsdag, vi har varit förlovade i 8 år, det är ju inte klokt va tiden går va... Jag vägrade att förlova mig på Alla Hjärtans Dag därför blev det dagen innan. Var med Micke & Carina på IKANO-huset idag, där hittade jag två rosa nallegrisar som sitter på ett hjärta med var sitt hjärta i famnen som det står LOVE på den ena och FOREVER på den andra. Tyckte jag var så gulliga...han sak få dom imorron bitti för sen ska jag jobba 2 dygn i sträck men vi kan nog träffas lite i alla fall. Det är det som är så bra med mitt jobb att jag kan träffa både gubben och vovvarna fast att jag jobbar. Frihet under ansvar kallas det, va?Carina har hjälpt mig att klippa Svempa ikvälll i ansiktet, det är lite svårt för han är så pytteliten men nu är han jättefin. Tessan sa till mig idag att jag är för kritisk när jag trimmar men jag tycker att det är så kul så jag kan pilla jämt, men nu fick Leffan plocka ner trimmbordet så jag inte kan stå där.Tio minuter kvar till Saltön börjar, inte för att jag tycker att det är kanon bra men jag ska väl se det ändå.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards