Alla inlägg den 8 februari 2007

Av Annica Sterneling - 8 februari 2007 10:42

...kväll när vi var ute med hundarna på kvällspromenaden, tänk så lycklig man kan känna sig nu när vi har Svennis. Jag blev så glad för han har varit lite avvaktande med att skaffa en hund till så snabbt efter Ellen och vi hade ju bestämmt att vänta åtminsone till efter sommaren och skaffa en till. Men ibland vill ödet något annat. Det har funkat kanonbra med lilla Svennis, han har ätit både igår och idag sen vet jag inte rikrigt hur mycket eller rättare sagt hur lite han ska ha men det rer sig med tiden.Jag vaknade med en Svennis i nacken och en Zenta bakom ryggen idag, det var underbart, Svennis har legat i sängen hela natten. Nu ligger dom i sängen båda två, jag tror det här kommer bli kanonbra. Vi har varit på morgonpromenad och då busade dom till det bara för några sekunder men i alla fall.Åhh så skönt nu är klockan sanrt 11,15 och jag får plocka av mig min blodtrycksapparat, det har väl funkat men jag har vaknat flera gånger i natt av att den pumpat upp. Får vi se vad det blir av detta.Nu sak jag lyssna på en skiva jag fick av Mickebus igår och klippa lite på Zentas lockar och klor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards