Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Annica Sterneling - 21 februari 2007 19:34

Fattar inte vart tiden tar vägen, hinner inte med det jag ska känns det som. Har inte skrivit blogg på flera dagar, iblans skulle dygnet ha fler timmar.Jobbar ikväll med F och det har varit en riktigt bra kväll, just nu dricker vi en kopp java i väntan på OC på femman.I går kväll var vi med Micke och Carina i Mantorp och handla en aning, det behövdes fyllas på lite, både här och där, men det var så rörigt på City Gross för dom håller på att bygga om. Det blev lite fel i planeringen, man är ju van att gå efter ett visst mönster när man handlar. Det är väl försäljningsteknik har jag hört att bygga om, när man får gå runt och leta köper man ofta något man inte tänkt köpa. Det var i alla fall trevligt att gå och handla ihop, även om man ska ha olika saker blir det trevligare att gå tillsammas. Efter åkte vi till MAX och käkade hamburgare och det var inte äckligt.Brrrr så kallt det är ute, man är inte van vid att det är så kallt men idag på förmiddagen tog jag på mig rejält och gav mig ut i skogen och när man väl kommer igång är det riktigt skönt. Lilleman är lite frusen av sig men han fick på sig sin jacka idag men tvärr har han inga stövlar (fniss, det skulle väl se ut det) så det blir kallt om tassarna i alla fall.När husse skulle ta me sig hundarna ut på morgonpromenad idag protesterade herr Svennis ordentligt. Lät som en liten motor men han fick med sig honom till slut men snabbt som ögat vände han ute i hallen och kom in till mig igen och kröp under sängen och satte sig och morra. Jag vaknade till och hittade Leif suckandes, krypandes runt sängen och försökte få tag i Svennis som sprang från sida till sida UNDER sängen. Stackars Leif klockan 05,15 på morgonen. Jag sa till honom att skita i att gå ut med honom om han inte vill gå ut, han får skylla sig själv om han är kissenödig men Leif gav sig inte, när Svennis kom fram för att gå till mig norpade han honom på en lite kissrunda. Såna hundar, va!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards